Saturday, October 23, 2010

The silhouette artist...

Χθες το βράδυ είδα ένα όνειρο... Ήμουν, λέει, μια από εκείνους τους πλανόδιους με τα χαρτόνια που σε τραβάνε ξαφνικά και υποτίθεται σου κόβουν το προφίλ σου σε χαρτόνι. Είχα κι εγώ ένα τεράστιο χαρτόνι κι ένα ψαλίδι και έκοβα και σχημάτιζα ανθρώπους, όπως εγώ ήθελα. Και κάθε φορά, όταν τέλειωνα τη δημιουργία μου, αυτή έπεφτε στο χώμα και γινόταν πραγματικός άνθρωπος. Μετά, ο καθένας από αυτούς ερχόταν και με πλήρωνε με κάτι περίεργα χρυσά νομίσματα.
Εντάξει, κατά καιρούς πολλοί με έχουν αποκαλέσει εγωΐστρια... Δεν το αποδέχομαι πάντα. Αλλά οφείλω να ομολογήσω ότι το συγκεκριμένο όνειρο είναι ό,τι πιο εγωΐστικό έχω σκεφτεί ποτέ μου.Ή μάλλον δεν το σκέφτηκα καν...Μου βγήκε αυθόρμητα, καθώς πηγή των ονείρων είναι το υποσυνείδητο. Πρέπει να τρομάξω;;;

3 comments:

Unknown said...

ουάου! βασικά γαμάτο όνειρο!
τι κάθεσαι και ψάχνεις τι σημαίνει.... θα μπορουσε να είναι ενα ταινιάκι ή ένα κόμικ ή οτιδήποτε! ίσως είναι ένα μήνυμα για τον εαυτό σου ότι πρέπει να γίνεις σκηνοθέτης. καλοπληρωμένος μάλιστα!
εγώ έφτιαξα στον ύπνο μου ένα νησιώτικο τραγουδάκι που θυμάμαι μόνο το ρεφρέν: Πάλι θα ξαναβρεθούμε σε μια επόμενη ζωή, πάλι θα ξαναβρεθούμε και θα ζούμε όλοι μαζί. Σαν σποιλερ για το τέλος πολύ γνωστής αμερικάνικης σειράς με έξι season if you know what I mean. Ήταν και νησιώτικο χαχα

NoobSaibot said...

Παράξενα μας τα λες Tiger Lily Fairy..Τελικά όνειρο ήταν ή σκεψη;Ε,εντάξει πιστεύεις ότι κάθε όνειρο που βλέπουμε έχει να κάνει με το υποσυνείδητο;Αν ήταν απλά ένα όνειρο μια χαρά είσαι..(Αν πούμε ο καθένας τι όνειρα έχουμε δει...)Αν τώρα έχει κάποια δόση αλήθειας,δεν ξέρω για τρόμο,αλλά μάλλον θα πρέπει ν'ανησυχείς!χα χα!

Katerina Vraka said...

Χαχαχ... tesoulin! Χαραμίζομαστε στην ιατρική εγώ - αρχιτεκτονική εσύ, δε βρίσκεις;;; Εγώ θα σκηνοθετώ κι εσύ θα φτιάχνεις το soundtrack...θα γίνει χαμός μιλάμε! Θα σπάσουμε ταμεία...
NoobSaibot...ανησυχώ για πολλά πράγματα τελευταία σχετικά με εμένα, αν αρχίσω να ανησυχώ και για τα όνειρα μου, ζήτω που καήκαμε...λολ!