Wednesday, October 13, 2010

Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι

Μιας και ο τίτλος του ιστολογίου μου είναι "Crazy fairytales" θα ήταν παράλειψη να μη βάζω κάπου - κάπου και από κανένα παραμύθι... Διότι ένα παραμύθι μπορεί να πει τη μεγαλύτερη αλήθεια! Ευχαριστώ το φίλο μου Noobsaibot που μου έγραψε και μου έστειλε αυτή την ιστοριούλα που του διηγήθηκε κάποτε ο πατέρας του. :)

Μια φορά κι έναν καιρό υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν χαρακτήρες και συναισθήματα.Ζούσαν λοιπόν η Ευτυχία,η Βλακεία,η Λύπη,η Γνώση,η Αγάπη,ο Πλούτος,η Αλαζονεία.Μια μέρα έμαθαν ότι το νησί τους θα βούλιαζε και έτσι άρχισαν να επισκευάζουν τις βάρκες τους για να φύγουν.Η Αγάπη όμως έμεινε πίσω,ήθελε να αντέξει μέχρι το τέλος.Το νερό όμως άρχιζε να την καλύπτει οπότε αποφάσισε να ζητήσει βοήθεια.Βλέπει τον Πλούτο που περνούσε με μια πανέμορφη θαλαμηγό.

Η Αγάπη του λέει:''πάρε με μαζί σου Πλούτο'' και αυτός της απαντάει:''έχω γεμίσει το σκάφος μου με ασήμι και χρυσάφι και δεν έχω χώρο για να σε πάρω''.Περνά από μπροστά της η Αλαζονεία που επίσης είχε ένα πανέμορφο σκάφος.''Δεν μπορώ να σε πάρω Αγάπη μαζί μου γιατί θα μου βρέξεις το σκάφος γιατί είσαι μούσκεμα''.

Η Λύπη περνά και αυτή δίπλα από την αγάπη μουτρωμένη και στενοχωρημένη και της λέει ότι θέλει να μείνει μόνη της.Σε λίγο εμφανίζεται η Ευτυχία η οποία βέβαια είχε ένα ύφος τόσο χαρούμενο που δεν έδωσε καν σημασία στην παρουσία της Αγάπης.Ξαφνικά με φωνές και τραγούδια περνά η Βλακεία που θα πήγαινε σ'΄ενα πάρτι στο απέναντι νησί που από το θόρυβο δεν άκουγε καν τις εκκλήσεις της Αγάπης για βοήθεια.

Τότε εμφανίστηκε ένας ηλικιωμένος που η Αγάπη δεν τον γνώριζε,την πήγε στη στεριά και εξαφανίστηκε.Η Αγάπη γνωρίζοντας πόσα οφείλει σ'αυτόν που την έσωσε,ρωτά τη Γνώση που βρέθηκε κοντά της:''ποιός είναι αυτός που με έσωσε?'' και η Γνώση της απαντά:''ο Χρόνος'' και η Αγάπη τη ρωτά ''γιατί?'' και η Γνώση της λέει:''μόνο ο Χρόνος μπορεί να καταλάβει τι είναι η Αγάπη και πόσο μεγάλη σημασία έχει,για να της σώσει τη ζωή''!

No comments: