Saturday, December 11, 2010

Γράμμα της Λού - Λού προς τον Άγιο...


Αγαπητέ Άγιε Βασίλη,

Έχω να σου κάνω ένα παράπονο για την αφεντικίνα μου. Είναι κακό κορίτσι, γι'αυτό να μην της φέρεις κανένα δώρο. Όλη μέρα τρίβομαι στα πόδια της και την παρακαλάω νιαουρίζοντας να στολίσει το δέντρο! Αυτή όμως το χαβά της...Από το ένα αυτί μπαίνει, από το άλλο βγαίνει.Όλη την ώρα φυσάει και ξεφυσάει πάνω από ένα τεράστιο βιβλίο και πιάνει το κεφάλι της με απελπισία. Επίσης έχει νεύρα και δεν ανέχεται πολλά πολλά... Να, για παράδειγμα, εχτές πήγα να ξύσω τα νυχάκια μου λίγο στον καναπέ, το άμοιρο, και αυτή, χωρίς δεύτερη κουβέντα, με έβγαλε στο διάδρομο. Όλο το βράδυ εκεί την έβγαλα. Έτσι που μου έρχεται να πάω να της κατουρήσω το βιβλίο ή να της το πάρω και να της το κάνω καλοκαιρινό με τα νυχάκια μου. Άντε γιατί!!! Πέρυσι το Χριστουγεννιάτικο δέντρο είχε γίνει η αγαπημένη μου φωλίτσα. Έπαιζα με τις ώρες με τις χρωματιστές μπαλίτσες του και παρακολουθούσα μαγεμένη τα λαμπιόνια να αναβοσβήνουν ρυθμικά. Ενίοτε σκαρφάλωνα κιόλας, αλλά γενικά, αυτό δεν άρεσε και πολύ στην αφεντικίνα μου, οπότε το έκανα μόνο όταν έλειπε. Και όταν κουραζόμουν ξάπλωνα δίπλα στη μικρή φάτνη μαζί με τα άλλα ζωάκια για να ζεστάνω το Χριστούλη!
Εγώ, πάλι, ήμουν πολύ καλό γατί φέτος. Κοιμόμουν πάνω από 15 ώρες την ημέρα, έτρωγα όλο μου το φαγητό, τις υπόλοιπες ώρες καλοπιζόμουν. Επίσης, κυνήγησα πολλές σαύρες το καλοκαίρι, φυλούσα την αυλή μου τόσο καλά που δεν άφηνα κανένα άλλο γατί να πατήσει μέσα (πολλές φορές μπλέχτηκα και σε γατοκαυγάδες), κλείστηκα μια φορά στην ντουλάπα και μια φορά στην παπουτσοθήκη "κατα λάθoς" και γενικότερα πιστεύω ότι αξίζω ένα καλό δωράκι (πέρα από τη γεμιστή γαλοπούλα, που θα τιμήσω, φυσικά). Αν μπορείς, καλέ μου Αγ. Βασίλη, θα ήθελα να μου φέρεις μια τετράδα μποτάκια (κατά προτίμηση δερμάτινα), σε χρώμα άσπρο για να κάνει αντίθεση με τη γουνίτσα μου. Τώρα που κρύωσε ο καιρός παγώνουν τα πατουσάκια μου, άσε που αν χιονίσει θέλω να βγω, οπωσδήποτε στην αυλή για να κάνω Χιονόγατο.
Ελπίζω μόνο η πανέξυπνη η αφεντικίνα μου να μην έχει πάλι κλειστό το ντάμπερ από το τζάκι, όπως πέρυσι...Έτσι μου είπε τουλάχιστον όταν την ρώτησα γιατί δε μου έφερες το σετ περιποίησης νυχιών που σου ζήτησα. :( ... Σ'εκείνη πάντως να μη φέρεις τίποτα. Σ'ευχαριστώ πολύ!
Μιάου Μιάου,
Λού - Λού Βράκα

Υ.Γ. Η φωτογραφία μου αυτή είναι από τα περσινά Χριστούγεννα. Δεν είμαι υπέροχη;

3 comments:

NoobSaibot said...

Να γιατί μου είναι αντιπαθητικά τα γατιά.Γιατί είναι μικρόψυχα και εκδικητικά πλάσματα.Πω πω κοίτα τι νιώθει για σένα Tiger Lily..(είμαι σίγουρος ότι αυτά νιώθει αφού αυτά τα ζώα είναι ανίκανα να αναπτύξουν όμορφα συναισθήματα).Οι σχέσεις που δημιουργούν με τους γύρω τους είναι καθαρά συμφεροντολογικές.Λού Λού άκουσέ τα τώρα σ'αρέσει δεν σ'αρέσει..Α και λίγα τα λόγια σου για την Τiger Lily γιατί δεν θα ήθελα να βρεθείς σε δύσκολη θέση(ούτε κι εσύ,πίστεψέ με)..Άντε..

Katerina Vraka said...

Έεεεεεεεεεεεεελα τώρα... μ'αγαπάει καταβάθως. Το ξέρω :)

NoobSaibot said...

Χα χα,καλά ασχολίαστο αυτό..καλό ανέκδοτο φαίνεται,θα το λέω..